مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 11:502024-01-14اجتماعي

برف یک متری در ارتفاعات مناطق ارسباران و ورزقان با60 سانتی متر رکوردار بارش ها


مدیر روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی با بیان اینکه ارتفاع برف در ارتفاعات شهرستان های ورزقان، کلیبر، اهر و هریس ( مناطق ارسباران) به بیش از یک متر می رسد، - افشین ابراهیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز با بیان اینکه در بیشتر مناطق استان به ویژه منطقه ارسباران برف باریده است، اظهار کرد: بر اساس اطلاعات ایستگاه های اصلی هواشناسی، بیشترین بارش در ورزقان 60 سانتی متر، اهر، 42 سانتی متر، کلیبر 27 سانتی متر، هریس  30 سانتی متر، مرند 25 سانتی متر و جلفا 12 سانتی گزارش شده است.

رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با بیان اینکه شب گذشته و بامداد امروز در برخی از مناطق استان تندبادهای لحظه ای موجب بروز کولاک شد، گفت: سرعت وزش باد در شهر ورزقان به 75 کیلومتر در ساعت رسید.

ابراهیمی ادامه داد: سامانه بارشی به تدریج تا اواخر امروز از استان خارج و تا چهارشنبه این هفته، جو پایدار حاکم می شود و فردا احتمال بروز یخبندان و لغزندگی معابر در مناطق کوهستانی وجود دارد.

وی یادآور شد: در 24 ساعت گذشته هوراند با دمای منفی هشت درجه و میانه با دمای مثبت یازده درجه سانتی گراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای استان بودند و دمای تبریز در سردترین زمان به صفر و در گرمترین زمان به 6 درجه سانتی گراد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف یک متری در ارتفاعات مناطق ارسباران و ورزقان با60 سانتی متر رکوردار بارش ها

برف یک متری در ارتفاعات مناطق ارسباران و ورزقان با60 سانتی متر رکوردار بارش ها