مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 09:262024-01-13اجتماعي

این دمنوش ها در این روزهای سرد کرمانشاه مانند شوفاژ عمل می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، با ورود سامانه بارشی از سه شنبه هفته گذشته به کشور، استان کرمانشاه زمستان واقعی را با سوز و سرمای استخوان سوز به خود دیده است.

همه قسمت های کرمانشاه درگیر برودت و سردی هوای شدید شده، اما قسمت شمالی استان همچون اورامانات و کنگاور با بارش برف؛ سفیدپوش هم شده و برودت و سردی بیشتری احساس می شود.

همین برودت هوا در کرمانشاه، هم استانی ها را از ترس ابتلا به بیماری های شایع فصل سرما همچون سرماخوردگی خانه نشین کرده و هر فردی سعی دارد به نوعی بدن خود را گرم کند که در عین حال، مصرف خوراکی های متناسب با روزهای سرد علاوه بر اینکه سطح انرژی را بالا نگه می دارد؛ احتمال ابتلا به بیماری های شایع در این فصول را نیز کاهش می دهد.

مریم شیرمستی مشاور تغذیه و رژیم درمانی در این رابطه می گوید، بهتر است در فصل سرد سال از خوراکی های گرم بیشتر استفاده شود.

وی استفاده از دمنوش دارچین، زنجبیل، آویشن، بابونه، بهار نارنج، زعفران و رازیانه را توصیه کرد و گفت: غذاهای سرد را در این روزهای سرد زمستانی می توان به مقدار مناسب و به همراه مصلحات یا ادویه های گرم( زیره، زردچوبه، زنجبیل و دارچین) میل کند به عنوان مثال اگر ماست را مصرف می کنید با عراق نعناع، زیره و یا سیاه دانه استفاده کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این دمنوش ها در این روزهای سرد کرمانشاه مانند شوفاژ عمل می کنند

این دمنوش ها در این روزهای سرد کرمانشاه مانند شوفاژ عمل می کنند