مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 11:552024-01-16سياسي

از تمامی ظرفیت های قانونی جهت کاهش جمعیت کیفری زندان ها استفاده خواهیم کرد


رییس کل دادگستری استان کردستان ضمن بازدید از بخش های مختلف بند نسوان سنندج، از نزدیک در جمع مددجویان این اندرزگاه حضور یافت و به درخواست های آنان رسیدگی و دستورات لازم را جهت بهره مندی از ارفاقات قانونی و رفع مشکلات قضایی آنان صادر کرد.

- ایسنا/کردستان رییس کل دادگستری استان کردستان ضمن بازدید از بخش های مختلف بند نسوان سنندج، از نزدیک در جمع مددجویان این اندرزگاه حضور یافت و به درخواست های آنان رسیدگی و دستورات لازم را جهت بهره مندی از ارفاقات قانونی و رفع مشکلات قضایی آنان صادر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی، امروز سه شنبه 26 دی در حاشیه این بازدید، از بخش های مختلف بند نسوان سنندج، اظهار کرد: از سیاست های قوه قضاییه، بهره مندی حداکثری مددجویان از تاسیسات و ارفاقات قانونی است و در استان کردستان نیز شاهد تلاش ها و پیگیری های جدی قضات در تحقق این مهم هستیم.

وی افزود: از تمامی ظرفیت های قانونی جهت کاهش جمعیت کیفری زندان ها استفاده خواهیم کرد و با استفاده حداکثری از تسهیلات قضایی از جمله آزادی مشروط، رأی باز، عفو موردی، تعلیق اجرای مجازات، کمیسیون عفو و اشتغال به کار ، زمینه کاهش و کنترل جمعیت کیفری در زندان ها فراهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تمامی ظرفیت های قانونی جهت کاهش جمعیت کیفری زندان ها استفاده خواهیم کرد

از تمامی ظرفیت های قانونی جهت کاهش جمعیت کیفری زندان ها استفاده خواهیم کرد