مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 14:352024-01-03ورزشي

برنامه استعدادیابی ستاره ساز در زواره اصفهان برگزار می شود


با برنامه ریزی های انجام شده مسابقات فوتسال با عنوان «ستاره ساز» ویژه دانش آموزان نوجوانان شهرستان اردستان در شهر زواره برگزار می شود.

- ایسنا/اصفهان رییس هیئت فوتبال بخش زواره گفت: با برنامه ریزی های انجام شده مسابقات فوتسال با عنوان ستاره ساز ویژه دانش آموزان نوجوانان شهرستان اردستان در شهر زواره برگزار می شود.

محمد نوریان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده مسابقات فوتسال با عنوان ستاره ساز ویژه دانش آموزان نوجوانان کلاس های هفتم، هشتم و نهم شهرستان اردستان در شهر زواره برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی بین این گروه سنی و کشف و شناسایی استعدادهای ورزشی خواهد بود، افزود: با رایزنی های انجام شده نفرات برتر این مسابقات برای شرکت در فصل جدید برنامه تلویزیونی ستاره ساز و به تیم های فوتسال و فوتبال مطرح استان و کشور معرفی خواهند شد.

رییس هیئت فوتبال بخش زواره با اشاره به اینکه این مسابقات برای اولین بار در سطح شهرستان اردستان و در دو بخش پسران و دختران خواهد بود، گفت: گزینش اولیه جهت انتخاب نفرات نهایی پنجم بهمن ماه در سالن ورزشی آزادی برگزار می شود و 40 ورزشکار پسر و 20 دختر انتخاب و به مرحله بعد راه پیدا خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه استعدادیابی ستاره ساز در زواره اصفهان برگزار می شود

برنامه استعدادیابی ستاره ساز در زواره اصفهان برگزار می شود