مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 18:102023-12-30اقتصادي

اخطار به پیش خریداران مسکن/ مراقب کلاهبرداران باشید


مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: از شهروندان درخواست می شود با توجه به آمار بالای کلاهبرداری ها در موضوعات پیش خرید ساختمان نسبت به ثبت معامله در دفاتر اسناد رسمی و اخذ کد رهگیری اقدام کنند.

- مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: از شهروندان درخواست می شود با توجه به آمار بالای کلاهبرداری ها در موضوعات پیش خرید ساختمان نسبت به ثبت معامله در دفاتر اسناد رسمی و اخذ کد رهگیری اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین جنتی اظهار کرد: قانون پیش فروش ساختمان مصوب سال 1389 از جمله قوانینی است که به دلیل عدم اطلاع شهروندان مغفول مانده است.

وی افزود: مهمترین موضوع در خصوص پیش فروش ساختمان ثبت معامله در دفاتر اسناد رسمی و اخذ کد رهگیری بوده و دفاتر معاملات ملکی و بنگاهی، مجاز به انجام قرارداد پیش فروش ساختمان نیستند، لذا شهروندان می بایست به دور از هیجان زدگی و عجله و با دقت بیشتری عمل کرده و به دفاتر ثبت اسناد مراجعه کنند.

جنتی با بیان این که در سه ماهه پایانی سال معمولا آمار پیش خرید مسکن افزایش می یابد گفت: طمع برای کسب مال و خرید مسکن با سود قابل توجه از جمله عواملی است که مسیر کلاهبرداران را برای شیادی فراهم می کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تاکید کرد: شهروندان در تنظیم سند پیش فروش ساختمان در دفاتر اسناد رسمی باید به موارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار به پیش خریداران مسکن/ مراقب کلاهبرداران باشید

اخطار به پیش خریداران مسکن/ مراقب کلاهبرداران باشید