مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 09:202024-01-15اقتصادي

پذیرش 100 فروند کشتی در یارد تعمیراتی ایزوایکو تا پایان سال


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سلمان ضربی با بیان این که در زمان حاضر 40 فروند کشتی بزرگ و کوچک در مجتمع ایزوایکو در حال بازسازی یا تبدیل از نوع شناور تجاری به شناور های دیگر است، - پذیرش 100 فروند کشتی در یارد تعمیراتی ایزوایکو تا پایان سال مدیرعامل ایزوایکو با اشاره به پذیرش کشتی ها با طول 340 متر برای اولین بار در کشور، گفت: امسال در یارد تعمیراتی این مجتمع 100 فروند شناور پذیرش خواهد شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سلمان ضربی با بیان این که در زمان حاضر 40 فروند کشتی بزرگ و کوچک در مجتمع ایزوایکو در حال بازسازی یا تبدیل از نوع شناور تجاری به شناور های دیگر است، اظهار کرد: با طراحی و ساخت 2 حوضچه خشک، یکی از بزرگترین تجهیزات و زیرساخت های تعمیراتی در سواحل خلیج فارس مستقر شده است.

وی ادامه داد: در زمانی که استکبار جهانی شرایطی را برای پذیرش کشتی های ایرانی در خارج از کشور ایجاد کرد، حوضچه های خشک با ارائه خدماتی به شرکت ملی نفت، نقش خوبی را در حفظ و پایداری صادرات نفت و آماده سازی ناوگان نفتی برای حمل و نقل این کالای راهبردی ایفا کرد.

بیشتر بخوانیدتعلل شرکت ملی نفتکش در تعیین تکلیف کشتی ساخت ایزوایکووی با یادآوری این که 28 کشتی این شرکت در ایزوایکو پذیرش و بازسازی شده است، افزود: برخی از این کشتی ها که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 100 فروند کشتی در یارد تعمیراتی ایزوایکو تا پایان سال

پذیرش 100 فروند کشتی در یارد تعمیراتی ایزوایکو تا پایان سال