مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 14:002023-12-22سياسي

امام جمعه اصلاندوز: بودجه مستقلی به جاده های شهرستان اصلاندوز اختصاص یابد


راه ها و جاده های این شهرستان در وضعیت مناسبی قرار ندارد و راه برون رفت و تسریع حل این معضل تاسیس اداره مستقل و اختصاص بودجه مستقل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفرزاده امام جمعه شهرستان اصلاندوز در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: اوضاع راه ها و جاده های اصلاندوز واقعاً در شان مردم شریف این منطقه نیست! هزاران بار تاسف می خوریم که دولت و مجلس هیچ بودجه مستقلی برای این موضوع در نظر نگرفته اند.

وی افزود: راه برون رفت و تسریع حل این معضل تاسیس اداره مستقل و اختصاص بودجه مستقل است، لذا از متولیان امر به صورت ویژه تحقق این دو امر را خواهانیم .

امام جمعه شهرستان اصلاندوز در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به شورای انتقالی جنوب یمن و اتحاد نامقدس علیه فلسطین گفت: با افزایش حملات انصارالله یمن به سرزمین های اشغالی و توقیف کشتی های صهیونیستی در دریای سرخ در حمایت از مردم غزه، شورای انتقالی جنوب یمن که از سال های پیش با دولت صنعا در جنگ است، دست دوستی به سمت رژیم اشغالگر دراز کرده است تا با حمایت اماراتی ها اتحاد نامقدسی را در برابر دولت صنعا تشکیل دهند و از این طریق بتوانند رویای چندین ساله تجزیه یمن را به منصه ظهور برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اصلاندوز: بودجه مستقلی به جاده های شهرستان اصلاندوز اختصاص یابد

امام جمعه اصلاندوز: بودجه مستقلی به جاده های شهرستان اصلاندوز اختصاص یابد