مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 13:402024-01-16اقتصادي

لزوم فراگیر شدن فعالیت خیرین آبرسان آب شرب


وزیر نیرو ورود خیرین به آبرسانی آب شرب روستایی را امری مبارک و ارزشمند که باید فراگیر شود، عنوان کرد و گفت: شرایط اقلیمی و بارشی کشور می طلبد که «آبرسانی» در کشور به یک روند مستمر و دائمی تبدیل شود و همواره مورد توجه قرار گیرد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از از وزارت نیرو، علی اکبر محرابیان ، در آیین گشایش رسمی مجمع خیرین آبرسان کشور که صبح امروز سه شنبه در تهران برگزار شد، گفت: مجمع خیرین آبرسان یکی از نهاد های بسیار مهم در صنعت آب کشور است که آبرسانی به روستا ها و مناطق محروم کشور را هدف گذاری کرده و از این حیث از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه حمایت از تامین آب شرب روستایی و توسعه آن در کانون توجه مجمع خیرین آب رسان قرار دارد، ادامه داد: حفظ روستا های کشور و کمک به توسعه آن از طریق تامین آب پایدار به معنی حفظ اقتصاد ملی، افزایش تولید، افزایش اشتغال و تضمین معیشت جامعه است و در این بین آبرسانی به این روستا ها با توجه به اقلیم متنوع کشور و پراکندگی موجود، کار بسیار دشواری است که در این زمینه استفاده از ظرفیت و همراهی خیرین ضرورت دارد.

وزیر نیرو ضمن یادآوری زحمات فراوانی که در طول دهه های گذشته در خدمت به محرومان و روستا ها انجام شده است، اظهار داشت: شرایط اقلیمی و بارشی کشور می طلبد که موضوع آبرسانی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم فراگیر شدن فعالیت خیرین آبرسان آب شرب

لزوم فراگیر شدن فعالیت خیرین آبرسان آب شرب