مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 10:152024-01-08سياسي

مکتب شهادت پایه گذار تمدن بزرگ اسلامی در جهان است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مکتب شهادت پایه گذار تمدن بزرگ اسلامی با نگرش توحیدی در عالم بشریت است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مکتب شهادت پایه گذار تمدن بزرگ اسلامی با نگرش توحیدی در عالم بشریت است.

به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده گفت: به شهادت رساندن زائران مظلوم مرقد پاک سردار دل ها در روزی که زمین و زمان معطر به عطر حضرت صدیقه شهیده سلام الله علیها و سلاله پاکش امام راحل بود، نشان از استیصال و درمانگی دشمن در مقابل اقتدار ملت ایران و نیز هراس از مکتب پرافتخار شهید سردار سلیمانی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تأکید کرد: بر خلاف تصور دشمن که گمان می کند با شهادت رساندن افراد ناامیدی را در جامعه ترویج می دهند، ما مردم ایران اسلامی عاشق مکتب شهادت به فرموده مولای متقیان حضرت علی (ع) شهادت را موطن شکر، نشاط و دستیابی به بشارت و سعادت می دانیم.

وی معنویت و خداباوری را شاخصه اصلی مکتب شهادت عنوان کرد و افزود: شهدای ایران اسلامی با تأسی از سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به معنویت و خداباوری رسیده و به تحقق وعده الهی ایمان داشته و در این مسیر چپر افتخار قدم نهاده و جان خود را در راه دین و کشور فدا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب شهادت پایه گذار تمدن بزرگ اسلامی در جهان است

مکتب شهادت پایه گذار تمدن بزرگ اسلامی در جهان است