مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 19:452024-01-18سياسي

توانمندی های جمهوری اسلامی ایران موجب ناکامی دشمنان شده است


جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: کشور در صنایع دفاعی دارای توانمندی های ویژه ای است، به گونه ای که این ظرفیت ها موجب نا امیدی دشمنان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد علی خلیل آبادی در جمع کارکنان وظیفه هنگ آموزشی این منطقه با بیان اینکه توانمندی نیروهای مسلح در حوزه دفاعی، افزایش امنیت کشور را به دنبال خواهد داشت، اظهار کرد: امروز شاهد این هستیم که بسیاری از نیروهای انقلابی به قدری توانمند هستند که تمامی نقشه های دشمنان برای آسیب رساندن به مردم خنثی شده است.

وی اشاره به جایگاه ویژه پدافند در حوزه دفاع از آسمان کشور، افزود: توانمندی بالای نیروهای نظامی، توسعه صنایع دفاعی و خودکفایی در کنار رشادت های مردم از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون، دشمن را از توطئه نظامی مأیوس کرده است.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه نیروی پدافند هوایی امنیت پایداری را برای آسمان امن ایران ایجاد کرده است، عزم نیروها را برای اقدامات تاکتیکی و عملیاتی و مقابله با هرگونه تهدید های احتمالی دشمن اعلام کرد.

سرتیپ دوم خلیل آبادی با تاکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول مدت 45 سال، هیچگاه از مواضع اصلی خود کوتاه نیامده است، اذعان کرد: طبیعی است چنین نظامی مورد تهدید دشمنان واقع شود، زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندی های جمهوری اسلامی ایران موجب ناکامی دشمنان شده است

توانمندی های جمهوری اسلامی ایران موجب ناکامی دشمنان شده است