مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 07:202024-01-10ورزشي

ورزش بیماران خاص در چهارمحال و بختیاری با کمبود امکانات مواجه است


رییس هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ورزش بیماران خاص در استان با کمبود امکانات مواجه است، گفت: با این وجود ورزشکاران این حوزه از ابتدای امسال تا کنون 16 مدال رنگارنگ کسب کرده اند.

- عباس کریمی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: هم اکنون نزدیک به 60 ورزشکار پیوند اعضا و دارای بیماری های خاص در چهارمحال و بختیاری فعال هستند.

رییس هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا چهارمحال و بختیاری افزود: متاسفانه این هیأت حتی در حد آماتور امکانات و تجهیزات ندارد در حالی که فعالیت های ورزشی 6 گروه هدف شامل تالاسمی، پیوند اعضا، هموفیلی، همودیالیز، دیابت و ام اس را دنبال می کند.

  کسب 6 مدال قهرمانی کشور توسط بانوان پیوند اعضا چهارمحال و بختیاری هیأت ورزشکاران خاص و پیوند اعضا هیچ گونه درآمدی ندارد وی ادامه داد: نزدیک به 60 ورزشکار خانم و آقا بیمه شده و تحت پوشش این هیأت قرار دارند اما متاسفانه دلیل آمار پایین بیمه شدگان این است که ورزشکاران بیماران خاص برای ناشناس ماندن، بیمه ورزشی خود را به اسم سایر رشته های ورزشی می گیرند.

کریمی عنوان کرد: متاسفانه به دلیل خرده فرهنگ های غلطی که وجود دارد، بیماران خاص تمایل دارند ناشناس بمانند و اکثراً ارتباطشان را با جامعه کمرنگ یا قطع می کنند، به طور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش بیماران خاص در چهارمحال و بختیاری با کمبود امکانات مواجه است

ورزش بیماران خاص در چهارمحال و بختیاری با کمبود امکانات مواجه است