مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 14:402024-01-10بين الملل

اظهارات نژادپرستانه ترامپ علیه نیکی هیلی


رییس جمهور سابق آمریکا در اظهاراتی نژاد پرستانه به نیکی هیلی پیشنهاد کرد از تصمیم خود برای ریاست جمهوری انصراف دهد، چرا که به اعتقادش او واجد شرایط این منصب نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ با این ادعا که نیکی هیلی یکی از نامزدهای فعلی حزب جمهوری خواه در آمریکا به دلیل آنکه شهروند آمریکا محسوب نمی شود، واجد شرایط رییس جمهور شدن نیست، بار دیگر به شایعه پراکنی در شبکه های اجتماعی دامن زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهاف پست ترامپ مدعی شده است که هیلی به دلیل آنکه شهروند آمریکا محسوب نمی شود، واجد شرایط ریاست جمهوری این کشور نیست.

این همان دروغی بود که وی پیشتر در مورد باراک اوباما رییس جمهور سابق آمریکا و کامالا هریس معاون کنونی رییس جمهور آمریکا و همچنین سناتور تد کروز سناتور این کشور در ایالت تگزاس در شبکه های اجتماعی هم منتشر کرد.

هاف پست در این رابطه نوشته است گویا واقعا ترامپ افرادی که سفیدپوست نیستند و والدین مهاجر دارند را شهروندان آمریکا محسوب نمی کند.

  در مورد موضوع نیکی هیلی، ترامپ روز گذشته با انتشار یک اسکرین شات در شبکه اجتماعی اش موسوم به تروث در مورد یک داستانی دروغ، ادعا کرد رقیب جمهوری خواهش برای ریاست جمهوری یا حتی گزینه معاونت رییس جمهور رد صلاحیت می شود است زیرا که گزارش ها نشان می دهد والد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات نژادپرستانه ترامپ علیه نیکی هیلی

اظهارات نژادپرستانه ترامپ علیه نیکی هیلی