مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 16:552023-12-31بين الملل

رییس کمیسیون تحقیقات در کنست: بن گویر یک وزیر شکست خورده است


رییس کمیسیون تحقیقات در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در خصوص وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت که وی یک وزیر شکست خورده است.

- رییس کمیسیون تحقیقات در کنست: بن گویر یک وزیر شکست خورده است رییس کمیسیون تحقیقات در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در خصوص وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت که وی یک وزیر شکست خورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس کمیسیون تحقیقات در کنست در خصوص ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت: امنیت اسراییل را به یک وزیر شکست خورده سپرده اند.

از سوی دیگر، الی کوهن، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی، به مسئول بودن کابینه در قبال حمله گردان های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس در هفتم اکتبر اذعان کرد.

کوهن در مصاحبه با روزنامه اسراییلی معاریو تأکید کرد که پس از پایان جنگ، باید یک کمیته تحقیقات مستقل دولتی برای تعیین مسئولیت ها و محاکمه کسانی که کوتاهی کرده اند، تشکیل شود.

کوهن افزود که بازگرداندن همه اسرا به خانه هایشان که اسراییل آن را به عنوان هدف خود تعیین کرده است، می تواند از طریق دو مسئله محقق شود: اول فشار نظامی و دوم فشار سیاسی.

وی توضیح داد که صحبت درباره شهرک سازی در نوار غزه زود است و این هدف رژیم صهیونیستی نبوده است، بلکه هدف این رژیم در وهله اول بازگرداندن امنیت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیسیون تحقیقات در کنست: بن گویر یک وزیر شکست خورده است

رییس کمیسیون تحقیقات در کنست: بن گویر یک وزیر شکست خورده است