مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 18:502024-01-17بين الملل

حمله موشکی حزب الله به یک شهرک و سه موقعیت نظامی اسراییل


کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد دو موشک شلیک شده از جنوب لبنان به شهرک المطله در منطقه الجلیل علیا اصابت کردند که به دنبال آن، - کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد دو موشک شلیک شده از جنوب لبنان به شهرک المطله در منطقه الجلیل علیا اصابت کردند که به دنبال آن، آژیر خطر در این شهرک به صدا درآمد.

مقاومت اسلامی لبنان (حزب الله) مواضع اشغالگران صهیونیست در پایگاه های برانیت ، العباد و تل شعر و همچنین شهرک صهیونیست نشین المطله در الجلیل علیا را مورد حمله موشکی قرار داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از شبکه المیادین، نیروهای حزب الله لبنان، پایگاه نظامی برانیت را به طور مستقیم مورد حمله موشکی قرار دادند.

  حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد مواضع اشغالگران در اطراف پایگاه العباد را با استفاده از تسلیحات مناسب هدف قرار داده است.

  در همین راستا، حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای تأکید کرد تجمع نیروهای اشغالگر در منطقه تل شعر را با موشک هدف قرار داده و موشک مذکور به هدف تعیین شده به طور مستقیم اصابت کرده است.

  کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد دو موشک شلیک شده از جنوب لبنان به شهرک المطله در منطقه الجلیل علیا اصابت کردند که به دنبال آن، آژیر خطر در این شهرک به صدا درآمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله موشکی حزب الله به یک شهرک و سه موقعیت نظامی اسراییل

حمله موشکی حزب الله به یک شهرک و سه موقعیت نظامی اسراییل