مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 10:502023-12-31سياسي

همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی به میزبانی اردبیل برگزار می شود


مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل از برگزاری همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی، در روزهای 13 و 14 دی ماه به میزبانی اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل٬ امیر رجبی صبح امروز در نشست شورای سیاست گذاری و اجرایی هشتمین دوره همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی٬ از برگزاری این همایش در روزهای 13و 14 دی در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: مرحله نهایی این همایش با حضور برگزیدگان همایش و نیز نمایندگان ادیان و مذاهب در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.

  وی با شاره به اینکه در این همایش 115 مقاله و خلاصه سخنرانی از محققان داخلی و خارجی ارسال شده است، افزود: مقالات بخش اصلی همایش توسط 19 نفر از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه کشور ارزیابی شده که در نهایت 10 مقاله به عنوان مقالات برتر این دوره از همایش انتخاب شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل با اعلام اینکه پنل های ارائه مقالات در قالب 2 کارگاه در روز 14 دی ماه از ساعت 8 تا 10 صبح در سالن بصیرت و سالن کنفرانس دانشکده کشاورزی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود، گفت: اختتامیه همایش و نشست گفتگوی ادیان و مذاهب با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل برکزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی به میزبانی اردبیل برگزار می شود

همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی به میزبانی اردبیل برگزار می شود