مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 05:302024-01-19اقتصادي

پرینترهای سه بعدی به کمک قطعه سازان آمدند


پرینترهای رزینی و پلیمری دستاورد یکی از شرکت ها است که به گفته آنها قطعات پرینت شده به وسیله این دستگاه ها نمونه اولیه نیست، بلکه قابل استفاده در دستگاه ها و سیستم ها است.

- پرینترهای رزینی و پلیمری دستاورد یکی از شرکت ها است که به گفته آنها قطعات پرینت شده به وسیله این دستگاه ها نمونه اولیه نیست، بلکه قابل استفاده در دستگاه ها و سیستم ها است.

بهرام کاظمی از محققان این شرکت دانش بنیان در گفت وگو با ایسنا، حوزه فعالیت این شرکت را پرینترهای سه بعدی دانست و گفت: ما در طراحی و ساخت انواع پرینترهای سه بعدی متمرکز شدیم.

وی پرینترهای سه بعدی FDM، رزینی و پرینترهای FDM دما صنعتی را از دستاوردهای این شرکت دانست و یادآور شد: پرینترهای اف دی ام دمای صنعتی برای پرینت پلیمرهای صنعتی مانند پلی کربنات و پلی آمید کاربرد دارند.

کاظمی با بیان اینکه فناوری های به کار رفته در این پرینترها متفاوت است، اظهار کرد: پرینترهای FDM معمولا فیلامنت ها و رشته های پلیمری را پرینت می کنند، ولی پرینترهای رزینی، فوتورزین ها را با استفاده از اشعه UV لایه به لایه خشک و پرینت می کنند.

این محقق خاطر نشان کرد: ما روی پرینترهای رزینی که فناوری آن مبتنی بر DLP به عنوان یکی از جدیدترین فناوری های پرینت رزینی است، تحقیقاتی را در دستور کار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرینترهای سه بعدی به کمک قطعه سازان آمدند

پرینترهای سه بعدی به کمک قطعه سازان آمدند