مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 14:252024-01-10سياسي

نایب رییس مجلس موریتانی: جمهوری اسلامی ایران در جهان اسلام نقش محوری دارد


احمد محمد آمباله نایب رییس مجلس موریتانی در حاشیه برگزاری نشست اضطراری کمیته فلسطین(PUIC) با رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار دوطرف تأکید کردند که بی توجهی به مسأله فلسطین بی توجهی به آینده کشورهای اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، احمد محمد آمباله نایب رییس مجلس موریتانی در حاشیه برگزاری پنجمین نشست اضطراری کمیته دائمی فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی(PUIC) که صبح امروز (چهارشنبه، 20 دی ماه 1402) در تهران برگزار شد، با محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

قالیباف در ابتدای این دیدار، حضور نایب رییس مجلس این کشور در تهران را در راستای توسعه روابط به ویژه در حوزه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مؤثر دانست و گفت: کشورهای اسلامی دارای نقاط قوت و ضعفی هستند لذا ارتباطات مستحکم اسلامی است که می تواند ما را با یکدیگر مرتبط کند.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف نهایی آمریکا و رژیم صهیونیستی ضد اهداف نظام های اسلامی است، گفت: آمریکایی ها با کشورها بر اساس منافع خود رفتار می کنند که مهم ترین آن جلوگیری از رشد کشورهای اسلامی است.

رییس قوه مقننه در ادامه با اشاره به تحریم 45 ساله ایران از سوی آمریکا، بیان داشت: هیچ کشوری در دنیا چنین تحریمی در دوره معاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس مجلس موریتانی: جمهوری اسلامی ایران در جهان اسلام نقش محوری دارد

نایب رییس مجلس موریتانی: جمهوری اسلامی ایران در جهان اسلام نقش محوری دارد