مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 08:102024-01-05سياسي

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد


حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه اقدام تروریستی دشمنان انقلاب در کرمان را محکوم کرد و شهادت جمعی از هموطنانمان را تسلیت گفت.

- حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه اقدام تروریستی دشمنان انقلاب در کرمان را محکوم کرد و شهادت جمعی از هموطنانمان را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ دست جنایتکار دشمنان اسلام و انقلاب دیگر بار در جریان مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و همراهانش در گلزار شهدای کرمان به خون مردم عزیزمان آغشته شد و حزن مضاعفی تمام میهن لاله خیز ما را فرا گرفت.

چنین حرکت های شقاوت آمیز و ظالمانه که با توسل به توحش انجام می شود حاکی از زبونی نظام سلطه و ناامیدی از مقابله ی رو در رو با فرزندان غیور ملت است.

این جنایت نشان می دهد که نام بلند حاج قاسم سلیمانی از خود او قوی تر است و دشمنان انقلاب از تکثیر و ترویج سیره و منش حاج قاسم به شدت می هراسند.

شهادت جمعی از هموطنانمان در این حادثه تروریستی را به مقام معظم رهبری، مردم شریف کرمان و خانواده معظم شهدا ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد