مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 10:552024-01-03ورزشي

گودی برای رهایی؛ آیین گلریزان زورخانه ای ویژه آزادی مادران در بند در یزد


همزمان با شب میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، آیین گلریزان زورخانه ای در یزد برگزار و مبلغ 550 میلیون تومان از سوی نیکوکاران جهت آزادی مادران در بند اهدا شد.

- ایسنا/یزد همزمان با شب میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، آیین گلریزان زورخانه ای در یزد برگزار و مبلغ 550 میلیون تومان از سوی نیکوکاران جهت آزادی مادران در بند اهدا شد.

همزمان با شب میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، آیین گلریزان زورخانه ای ویژه آزادی مادران در بند به همت حوزه هنری استان یزد با همکاری ستاد مردمی دیه یزد، سپاه الغدیر، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، صدا و سیمای مرکز یزد و هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی به میزبانی زورخانه قدس یزد با حضور مسئولان، ورزشکاران و نیکوکاران با عنوان روایت حبیب برگزار شد.

در این آیین که به سبک گلریزان سنتی برپا و چراغ ها یکی پس از دیگری توسط نیکوکاران روشن می گردید، مبلغ پنج میلیارد و 500 میلیون ریال معادل 550 میلیون تومان جهت مشارکت در آزادی مادران زندانی جرائم غیرعمد و به نیت خشنودی قلب بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا(س) و شهید سلیمانی اهدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گودی برای رهایی؛ آیین گلریزان زورخانه ای ویژه آزادی مادران در بند در یزد

گودی برای رهایی؛ آیین گلریزان زورخانه ای ویژه آزادی مادران در بند در یزد