مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 17:502024-01-18بين الملل

نیویورک تایمز: ایران با خیبرشکن به اسراییل پیام فرستاد


یک کارشناس غربی معتقد است ایران با استفاده از موشک پیشرفته خود در هدف قرار دادن مقرهای تروریست ها در سوریه، اهداف دیگری را نیز دنبال می کرده است.

- یک کارشناس غربی معتقد است ایران با استفاده از موشک پیشرفته خود در هدف قرار دادن مقرهای تروریست ها در سوریه، اهداف دیگری را نیز دنبال می کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد برای هدف قرار دادن تروریست ها در استان ادلب سوریه از یکی از پیشرفته ترین و بلندبردترین موشک های خود استفاده کرده است: خیبرشکن .

روزنامه نیویورک تامیز با اشاره به عملیات های ضدتروریستی ایران در هفته جاری نوشت ایران علاوه بر اینکه بُرد و پیچیدگی موشک های خود را نشان داد بلکه می خواست ثابت کند که این عصر جدیدی است که می تواند ضمن قدرت نمایی، اعتبار خود را به عنوان یک تامین کننده مهم تسلیحات نظامی ارتقا دهد .

روزنامه آمریکا می نویسد برد و دقت این موشک توجه مقام های امنیتی در اروپا و رژیم صهیونیستی و همچنین کارشناسانی که پیشرفت های فناورانه ایران را دنبال می کنند، جلب کرده است.

نیویورک تایمز در ادامه نوشت ترکیب جدیدترین موشک ها و ناوگان پهپادی به ایران کمک کرده تا به یکی از تولیدکنندگان پیچیده ترین تسلیحات در منطقه غرب آسیا تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: ایران با خیبرشکن به اسراییل پیام فرستاد

نیویورک تایمز: ایران با خیبرشکن به اسراییل پیام فرستاد