مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 13:052024-01-18بين الملل

لاوروف: حمله آمریکا و انگلیس به یمن ناقض هنجارهای بین المللی است


همزمان با تداوم جنگ اوکراین و ناآرامی ها در منطقه غرب آسیا، وزیر خارجه روسیه روز پنجشنبه با برگزاری یک کنفرانس خبری در مسکو به نتایج دیپلماسی کشورش پرداخت و پیرامون تحولات اخیر در جهان سخن گفت.

- همزمان با تداوم جنگ اوکراین و ناآرامی ها در منطقه غرب آسیا، وزیر خارجه روسیه روز پنجشنبه با برگزاری یک کنفرانس خبری در مسکو به نتایج دیپلماسی کشورش پرداخت و پیرامون تحولات اخیر در جهان سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به جنگ غزه و حملات آمریکا و انگلیس به یمن بیان کرد: ایالات متحده و بریتانیا با حملات مشترک خود به یمن تمامی هنجارهای بین المللی را نقض کرده اند.

طبق گزارش راشا تودی، وزیر خارجه روسیه در ادامه اظهاراتش افزود: هیچکس به آمریکا و متحدانش این حق را نمی دهد که به ارتش یمن حمله کنند.

تلویزیون سی بی اس امروز صبح به نقل از مقام های آمریکایی خبر داد که حملات جدیدی علیه مواضع ارتش و نیروهای مسلح یمن انجام شده است.

گزارش شده است که آمریکا و انگلیس به استان های الحدیده ، صعده ، تعز ، ذمار و البیضاء حملات هوایی انجام داده اند.

صلح پایدار در منطقه بدون ایجاد کشور فلسطین میسر نیست سرگیی لاوروف در این کنفرانس خبری که حدود 190 خبرنگار روسی در آن حضور دارند، گفت: صلح پایدار در خاورمیانه بدون ایجاد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: حمله آمریکا و انگلیس به یمن ناقض هنجارهای بین المللی است

لاوروف: حمله آمریکا و انگلیس به یمن ناقض هنجارهای بین المللی است