مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 15:152024-01-15سياسي

تشریح سه ماموریت فرهنگی وزارت علوم در دانشگاه ها


مدیر کل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از اجرای سه ماموریت فرهنگی در دانشگاه ها خبر داد و گفت: با تدوین این سه ماموریت تاکید داریم دانشگاهیان در قبال مسائل و نیازهای اجتماعی فعالانه وارد میدان شوند.

- مدیر کل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور فرهنگی و اجتماعی خبر داد تشریح سه ماموریت فرهنگی وزارت علوم در دانشگاه ها مدیر کل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از اجرای سه ماموریت فرهنگی در دانشگاه ها خبر داد و گفت: با تدوین این سه ماموریت تاکید داریم دانشگاهیان در قبال مسائل و نیازهای اجتماعی فعالانه وارد میدان شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی ذوالفقارزاده در نشست معاونت فرهنگی وزارت علوم که امروز در سالن جهاد وزارت علوم برگزار شد، به تشریح جزییات سه ماموریت فرهنگی و اجتماعی این وزارت خانه در دانشگاه ها پرداخت و گفت: ماموریت اول این است که پاسخ بدهیم انتظارات از کارویژه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها چیست؟ این امر شامل تعالی فرهنگی و اجتماعی دانشگاهیان و به طور خاص اخلاق دانشگاهیان می باشد.

در این راستا طرح تعالی منش استادی اجرا شد.

وی در ادامه تصریح کرد: اجرای سند جامع اخلاق دانشگاهیان نیز ذیل این ماموریت تعریف شده و شعار این راهبرد دانشگاه اخلاقی و فاضل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح سه ماموریت فرهنگی وزارت علوم در دانشگاه ها

تشریح سه ماموریت فرهنگی وزارت علوم در دانشگاه ها