مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 21:402024-01-09سياسي

رییس سابق سازمان اطلاعات سپاه: با هر گونه فساد برخورد می شود


طائب با تاکید بر اینکه قوه قضاییه و دولت با هر گونه فساد برابر قانون مبارزه می کند و روند رسیدگی به پرونده ها کاهش یافته است، اذعان کرد: بررسی قضایی باید دقیق باشد، - رییس سابق سازمان اطلاعات سپاه: با هر گونه فساد برخورد می شود طائب با تاکید بر اینکه قوه قضاییه و دولت با هر گونه فساد برابر قانون مبارزه می کند و روند رسیدگی به پرونده ها کاهش یافته است، اذعان کرد: بررسی قضایی باید دقیق باشد، قرار نیست به خاطر صرف یک خبر، اطلاعات غلط به مردم ارائه دهیم.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان روزی دنبال دوگانگی و اختلافات مذهبی بودند، اما امروز دنبال دوگانگی اجتماعی و تضعیف مشارکت مردم در انتخابات هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، حجت الاسلام حسین طائب عصر امروز در همایش تکریم علما و روحانیون عرصه جهاد تبیین که در کتابخانه امام خامنه ای این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید سلیمانی و شهدای خطه کردستان اظهار داشت: امیدواریم خداوند این توفیق را به ما بدهد که ادامه دهنده راه پرافتخار این عزیزان باشیم.

وی به نحوه شکل گیری انقلاب اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی در حالی شکل گرفت که دو ابرقدرت شوروی و آمریکا برای ایجاد سلطه بیشتر بر جهان تلاش می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سابق سازمان اطلاعات سپاه: با هر گونه فساد برخورد می شود

رییس سابق سازمان اطلاعات سپاه: با هر گونه فساد برخورد می شود