مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 09:262024-01-06سياسي

سردار سلامی: شاهد تکامل جهش وار قدرت در نیروی دریایی هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در دوازدهمین آیین الحاق 100 شناور تندروی موشک انداز و شناور شهید ابومهدی المهندس به نیروی دریایی سپاه در بندرعباس اظهار کرد: خلاقیت و پیشرفت در نیروی دریایی به طور توأمان قابل مشاهده است.

وی با بیان این که نیروی دریایی ما در زیر سطح، در سطح و در فضای سه بعدی درگیر است و ذهن و عمل او درگیر است و برای نبرد در تمام ابعاد قدرت می آفریند، این الحاقات جدید را محصول ایمان و اراده فرزندان این ملت دانست و تأکید کرد: این تجهیزات کاملا ساخت ایران است و این یکی از مولفه های قدرت آفرین ملت ایران بشمار می رود.

سردار سلامی تأکید کرد: ما نمی توانیم ناقص بجنگیم و باید کامل بجنگیم و لذا تأثیر راهبردی ما بر توسعه قدرت اهمیت ویژه می یابد و راهبرد ما این است که تا هر کجا که منافع ملی داریم باید قابلیت دفاع از منابع حیاتی را داشته باشیم و این یک راهبرد، فراتر از دکترین است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به این نکته که باید قادر به تأمین امنیت خطوط دریانوردی خویش و تأمین منافع سیال خود باشیم، خاطرنشان کرد: خطوط عزیمت ما مشخص است اما نقاط نهایی نبرد در دریا نامحدود است و این یک اثر راهبردی برای توسعه قدرت دریاپایه به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلامی: شاهد تکامل جهش وار قدرت در نیروی دریایی هستیم

سردار سلامی: شاهد تکامل جهش وار قدرت در نیروی دریایی هستیم