مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 19:552024-01-06سياسي

نگاه نیروی انسانی باید خدمت به مردم باشد نه کسب غنیمت


آقامیری با اشاره به جایگاه قضاوت محور بودن مدیران گزینش، گفت: باید مراقبت باشید که نیروهایی را تایید کنید که به میزشان، به عنوان جایگاه خدمت نگاه کنند نه غنیمت؛ - ایسنا/قم آقامیری با اشاره به جایگاه قضاوت محور بودن مدیران گزینش، گفت: باید مراقبت باشید که نیروهایی را تایید کنید که به میزشان، به عنوان جایگاه خدمت نگاه کنند نه غنیمت؛ زیرا وقتی نگاه غنیمتی به پست خود داشته باشند قطعا، در آینده به دنبال جمع کردن غنایم خود خواهند بود.

سیدمحمد آقامیری امروز شنبه، 16 دی ماه در دیدار با کارگزاران گزینش استان، با اشاره به اهمیت و جایگاه گزینش در همه بخش ها اظهار کرد: در سال های گذشته نگاه هایی علیه گزینش به خصوص در برخی جایگاه ها از جمله دانشگاه ها شکل گرفت و عده ای آن را کاری اشتباه می خواندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، وی گفت: بر اساس فرمایش تاریخی امام راحل که ناظر بر آیات قرآن کریم و فرامین اهل بیت(ع) است باید مراقب باشیم که کشور و نظام به دست نااهلان نیافتد.

یکی از مراکز مهم کشور برای تحقق این فرمایش تاریخی، هسته های گزینش هستند.

استاندار قم کار گزینش را صیانت از نیروی انسانی و مجموعه تحت نظر عنوان کرد و گفت: متأسفانه در بسیاری از جایگاه ها، در ابتدا نیروی انسانی جذب می شود و سپس گزینش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه نیروی انسانی باید خدمت به مردم باشد نه کسب غنیمت

نگاه نیروی انسانی باید خدمت به مردم باشد نه کسب غنیمت