مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 22:102023-12-30سياسي

افزایش 7 برابری سرانه درآمدی مردم مراوه تپه/ لزوم تحقق مصوبات سفر رییس جمهور


استاندار گلستان با اشاره به نگاه ویژه دولت به مناطق محروم گفت: با توجه خاصی که به توسعه منطقه محروم مراوه تپه شده است مردم این شهرستان قریب به هفت برابر میانگین سایر مردم استان از سرانه درآمدی برخوردار شده اند.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به نگاه ویژه دولت به مناطق محروم گفت: با توجه خاصی که به توسعه منطقه محروم مراوه تپه شده است مردم این شهرستان قریب به هفت برابر میانگین سایر مردم استان از سرانه درآمدی برخوردار شده اند.

علی محمد زنگانه شنبه، 9 دی در پانزدهمین جلسه شورای اداری اظهار کرد: استان گلستان به عنوان سرزمین برادری و نگارستان اقوام ایران زمین همانگونه که یک روز زودتر از حماسه 9 دی سال 88 بصیرت خود را در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند در استقبال از دومین سفر رییس محترم جمهور به استان نیز سنگ تمام گذاشته و حماسه دیگری را خلق کردند.

وی افزود: در اولین سفر هیات دولت به استان قول دادیم با کمک هم ، ظرفیت درآمد ناخالص استان را تا افق سال 1404 به 224 هزار میلیارد تومان برسانیم که تاکنون با گذشت 26 ماه از این وعده به بیش از 150 هزار میلیارد تومان دست یافته ایم.

استاندار گلستان ادامه داد: رییس دولت سیزدهم همانند همیشه با ابتکارات و توجه ویژه به مناطق کمتربرخوردار و محروم در سفر به گلستان با حضور در شهرستان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 7 برابری سرانه درآمدی مردم مراوه تپه/ لزوم تحقق مصوبات سفر رییس جمهور

افزایش 7 برابری سرانه درآمدی مردم مراوه تپه/ لزوم تحقق مصوبات سفر رییس جمهور