مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 13:402024-01-15سياسي

کانال های انتخاباتی صدا و سیما فرصتی برای ارائه برنامه های داوطلبان انتخابات مجلس


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:کانال های انتخاباتی صدا و سیما فرصتی برای بیان افکار، اندیشه ها و برنامه های داوطلبان انتخابات مجلس است.

- سید علی احمدزاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به افتتاح کانال های انتخاباتی در استان گفت: روز گذشته با حضور مسوولان استانی  و ملی سه کانال برای سه حوزه انتخابیه گچساران و باشت، بویراحمد، دنا و مارگون و کهگیلویه، لنده، چرام و بهمیی افتتاح شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و تلاش دشمن برای کم رنگ کردن حضور مردم در پای صندوق ها گفت: جهاد تبیین بهترین راه برای از بین بردن این نقشه دشمنان در آستانه انتخابات است و صدا و سیما بهترین مرکز برای جهاد تبیین است.

وی با اشاره به اقدام فوق العاده ارزشمند صدا و سیما برای راه اندازی شبکه های انتخاباتی در استان ها گفت: داوطلبان انتخاباتی از این راه می توانند افکار، اندیشه ها و برنامه های خود را با مردم در میان بگذارند و از این روش داوطلبان را محک می زنند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: ممکن است مردم به دلیل مشغله کاری نتوانند در برنامه های تبلیغاتی کاندیدا شرکت کنند اما با استفاده از این کانال های تلویزیونی در جریان برنامه های انتخاباتی کاندیدا قرار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانال های انتخاباتی صدا و سیما فرصتی برای ارائه برنامه های داوطلبان انتخابات مجلس

کانال های انتخاباتی صدا و سیما فرصتی برای ارائه برنامه های داوطلبان انتخابات مجلس