مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 17:552023-12-30اجتماعي

بلیت رایگان مترو و اتوبوس برای زنان و مادران پایتخت


دستیار ویژه شهردار تهران در امور زنان و خانواده گفت: تلاش کردیم تا زنان و مادران به صورت رایگان از برخی امکانات مانند بلیت رایگان مترو و اتوبوس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته زن با حضور مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران، مدیران امور بانوان مناطق 22گانه، نمایندگان امور بانوان سازمان ها و ادارات کل شهرداری تهران برگزار شد.

مریم اردبیلی در این نشست با تأکید بر این موضوع که تجلیل از زنان و تلاش آنها نباید معطوف به یک هفته باشد، اظهار کرد: هفته بزرگداشت مقام زن و مادر که به یمن میلاد پربرکت فاطمه زهرا (س) نامگذاری شده، از جهاتی حائز اهمیت است؛ نخست اینکه شروعی برای برخی از اقدامات، افتتاح زیرساخت ها و فعالیت هاست و دوم، فرصتی برای ارائه گزارش و جمع بندی اقداماتی است که در یکسال گذشته صورت گرفته است.

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران با اشاره به اهمیت تجلیل از مادران و همسران شهدا، تصریح کرد: نه تنها در این ایام که در طول سال باید تلاش کنیم که هیچ مادر و یا همسر شهیدی از دیدار و تجلیل، غریب نماند.

بنابراین به دوستان امور بانوان مناطق تأکید می کنم که مطابق یک جدول زمان بندی، سهم خود را از تجلیل مادران و همسران شهدا، ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلیت رایگان مترو و اتوبوس برای زنان و مادران پایتخت

بلیت رایگان مترو و اتوبوس برای زنان و مادران پایتخت