مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 14:302024-01-06فرهنگي

دوست داران «محمدرضا لطفی» بر مزار او گرد هم می آیند


جمعی از دوست داران، علاقه مندان و هنرمندان در جهت تجلیل و گرامیداشت یاد محمدرضا لطفی در زادگاه او و بر سر مزار او در «باغ مزار لطفی» گرد هم می آیند و اثر ماندگار «به یاد عارف» او را که با شعری از سایه و صدای محمدرضا شجریان ساخته شده است، - جمعی از دوست داران، علاقه مندان و هنرمندان در جهت تجلیل و گرامیداشت یاد محمدرضا لطفی در زادگاه او و بر سر مزار او در باغ مزار لطفی گرد هم می آیند و اثر ماندگار به یاد عارف او را که با شعری از سایه و صدای محمدرضا شجریان ساخته شده است، با هم می خوانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم گرامیداشت یاد محمدرضا لطفی در زادگاه او و بر سر مزار او در باغ مزار لطفی روز یکشنبه 17 دی ماه مصادف با سالروز تولد او ساعت 10 صبح در شهر گرگان برگزار می شود.

در این مراسم که تعدادی از هنرمندان و علاقه مندان از تهران و شهرهای دیگر کشور حضور پیدا می کنند، بخش هایی از این محل که اخیرا و با همکاری نماینده گرگان در مجلس، شهرداری گرگان و اداره کل ارشاد ترمیم، تعمیر، بازسازی و ساماندهی شده است، مورد بازدید قرار می گیرد.

همچنین، قرار است در اردیبهشت سال آینده (1403) مراسم دیگری همزمان با سالگرد درگذشت این استاد تار، آهنگساز و موسیقیدان برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوست داران «محمدرضا لطفی» بر مزار او گرد هم می آیند

دوست داران «محمدرضا لطفی» بر مزار او گرد هم می آیند