مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 18:102024-01-11اقتصادي

میزان تحقق کشاورزی قراردادی در آذربایجان شرقی


مدیر تعاون روستایی استان آذربایجان شرقی گفت: با تلاش تعاون روستایی آذربایجان شرقی 53 درصد از برنامه ابلاغ تعهدی کشت قراردادی مدیریت تعاون روستایی استان محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اکبر رنجگران مدیر تعاون روستایی استان آذربایجان شرقی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: استان های کردستان، خوزستان و آذربایجان شرقی بیشترین سطح ابلاغی کشاورزی قراردادی را به خود اختصاص داده اند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت کشت قرار دادی در استان آذربایجان شرقی افزود: با تلاش های صورت پذیرفته تا 21 دی ماه 2 هزار و 521 قرارداد تایید شده در سطح استان توسط کشاورزان با سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران انجام شده است.

رنجگران در ادامه بیان کرد: در این طرح 8 هزار و 529 هکتار از اراضی گندم دیم و آبی خود را زیر پوشش کشت قراردادی قرار دادند که این مهم بدون تلاش همکاران این مجموعه و همه همکاران تعاون روستایی و جهادکشاورزی شهرستان ها امکان پذیر نبود.

وی تعهد مدیریت تعاون روستایی استان را در مجموع دو محصول گندم و کلزا 16 هزار و 200 هکتار عنوان داشت و بیان نمود: در این زمان محدود تاکنون 53 درصد این تعهد محقق شده است که نوید بخش موفقیت شبکه تعاون روستایی استان در این طرح بوده و همچنان نیز با حضور عوامل شبکه تعاون روستایی در تعاونی ها و مراکز خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان تحقق کشاورزی قراردادی در آذربایجان شرقی

میزان تحقق کشاورزی قراردادی در آذربایجان شرقی