مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 09:252024-01-15سياسي

لوله سازی اهواز توان بالایی در تولید لوله های موردنیاز صنعت نفت و گاز دارد


نماینده مردم اهواز و عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لوله سازی اهواز یک شرکت صنعتی پولساز است، گفت: لوله سازی اهواز توان بالایی در تولید لوله ها بویژه لوله های جریانی برای خطوط انتقال و مرتبط با صنایع نفت و گاز دارد.

- ایسنا/خوزستان نماینده مردم اهواز و عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لوله سازی اهواز یک شرکت صنعتی پولساز است، گفت: لوله سازی اهواز توان بالایی در تولید لوله ها بویژه لوله های جریانی برای خطوط انتقال و مرتبط با صنایع نفت و گاز دارد.

مجتبی یوسفی در بازدید از غرفه شرکت لوله سازی اهواز در چهاردمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، در گفت و گو با ایسنا درباره تحولات اخیر در این شرکت و افق آینده تولید و افزایش محصولات با هدف صادرات اظهار کرد: شرکت لوله سازی اهواز با حدود بیش از 54 سال قدمت، یکی از افتخارات صنعت نفت و لوله سازی نه تنها در کشور بلکه در خاورمیانه بوده است که به دلیل عدم توجه در سال های گذشته و ادوار مختلف، افزون بر یک دهه قبل واگذار شد.

وی با بیان اینکه لوله سازی اهواز یک شرکت صنعتی پولساز است، افزود: لوله سازی اهواز توان بالایی در تولید لوله ها بویژه لوله های جریانی برای خطوط انتقال و مرتبط با صنایع نفت و گاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوله سازی اهواز توان بالایی در تولید لوله های موردنیاز صنعت نفت و گاز دارد

لوله سازی اهواز توان بالایی در تولید لوله های موردنیاز صنعت نفت و گاز دارد