مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 17:252024-01-10اقتصادي

تحول در مناطق کم برخوردار با اجرای طرح های محرک توسعه


اجرای پروژه های کوچک مقیاس رویکرد جدید مدیریت شهری است؛ پروژه هایی که بخشی از مطالبات اهالی است و اجرا شدن آنها در محلات موجب افزایش و بهبود کیفیت زندگی مردم می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی شهردار منطقه6 مشهد گفت: اجرای پروژه های کوچک مقیاس رویکرد جدید مدیریت شهری است؛ پروژه هایی که بخشی از مطالبات اهالی است و اجرا شدن آنها در محلات موجب افزایش و بهبود کیفیت زندگی مردم می شود.

حسین بنایی منش، در تور خبری بازدید اصحاب رسانه از محلات شهیدرجایی و شهرک شهیدبهشتی اظهار کرد: در این دوره از مدیریت شهری، در مناطق کم برخوردار طرح پروژه های زودبازده را شروع کردیم و امیدواریم به سمتی پیش برویم که در سال های آینده این مناطق متحول شوند.

وی ادامه داد: اجرای پروژه های کوچک مقیاس رویکرد جدید مدیریت شهری است؛ پروژه هایی که بخشی از مطالبات اهالی است و اجرا شدن آنها در محلات موجب افزایش و بهبود کیفیت زندگی مردم می شود.

پروژه های کوچک مقیاس برخلاف پروژه های بزرگ فقط عمرانی و ترافیکی نیستند و براساس خواسته و مطالبه شهروندان در حوزه های فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی، خدماتی، ترافیکی و عمرانی تعریف شده اند که این موارد زمینه را برای افزایش حس تعلق شهروندان به محلات خود فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول در مناطق کم برخوردار با اجرای طرح های محرک توسعه

تحول در مناطق کم برخوردار با اجرای طرح های محرک توسعه