مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 20:302023-12-30بين الملل

گفت وگوی گانتس با شولتس درخصوص حزب الله لبنان و انصارالله یمن


عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در گفت وگو با صدراعظم آلمان گفت که تهدید حزب الله باید از مرزهای شمالی «اسراییل» برداشته شود و تل آویو نمی تواند این تهدید را بپذیرد و جامعه بین المللی نقش مهمی در این رابطه دارد.

- عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در گفت وگو با صدراعظم آلمان گفت که تهدید حزب الله باید از مرزهای شمالی اسراییل برداشته شود و تل آویو نمی تواند این تهدید را بپذیرد و جامعه بین المللی نقش مهمی در این رابطه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنی گانتس، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی و عضو کنونی کابینه جنگ نتانیاهو، امروز -شنبه- در گفت وگوی تلفنی با اولاف شولتس، صدراعظم آلمان از نقش برلین در حمایت از کشتار در جنگ غزه تقدیر و تشکر کرد و خواستار حذف تهدید حزب الله علیه اسراییل از جبهه شمالی شد.

پیش تر الی کوهن ، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شده بود که تنها راه برای جلوگیری از وقوع جنگ گسترده با حزب الله، عقب نشینی آن از رودخانه لیتانی و اجرای قطعنامه 1701 شورای امنیت سازمان ملل است.

گانتس در ادامه افزود: ما در این گفت وگوی تلفنی در مورد تهدیدات فزاینده ای که ثبات جهان و کل منطقه را تهدید می کند با محوریت آنچه در حال حاضر در دریای سرخ می گذرد (توقیف کشتی های صهیونیستی و هدف قرار گرفتن این کشتی ها در دریای سرخ توسط ارتش یمن) صحبت کردیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی گانتس با شولتس درخصوص حزب الله لبنان و انصارالله یمن

گفت وگوی گانتس با شولتس درخصوص حزب الله لبنان و انصارالله یمن