مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 10:102023-12-26بين الملل

جذاب ترین مقاصد زمستانی اورامانات کدامند؟


شاید خیلی ها فکر کنند جذابیت های منطقه اورامانات تنها در فصل بهار و تابستان خودنمایی می کند، اما زیبایی های این منطقه در فصل سرد سال هم کم نیست.

- ایسنا/کرمانشاه شاید خیلی ها فکر کنند جذابیت های منطقه اورامانات تنها در فصل بهار و تابستان خودنمایی می کند، اما زیبایی های این منطقه در فصل سرد سال هم کم نیست.

سیف الله رنجبر مدیر پایگاه جهانی اورامانات کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به طبیعت چشم نواز منطقه اورامانات در همه فصول سال، اظهارکرد: بیشتر گردشگرانی که به اورامانات سفر می کنند، معمولا فصل بهار یا تابستان و برخی هم پاییز را انتخاب می کنند، اما این منطقه در فصل زمستان هم زیبایی هایی دارد که می تواند چشم ها را خیره و مسحور خود کند.

وی افزود: در فصل زمستان پوشیده شدن ارتفاعات از برف و خانه های پلکانی با معماری اصیل و سنتی، فضایی بسیار زیبا را پیش روی بییندگان ترسیم می کند.

مدیر پایگاه جهانی اورامانات تصریح کرد: یکی از جذابیت های مهم این منطقه در فصل زمستان کوهستان مرتفع و سر به فلک کشیده شاهو است که معمولا کوهنوردان زیادی از داخل و خارج از استان در فصل زمستان برای صعود به آن به اورامانات می آیند.

وی تاکید کرد: باتوجه به اینکه شاهو یک کوهستان جوان و دارای صخره های تند است، به همه کوهنوردان توصیه می شود حتما به همرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذاب ترین مقاصد زمستانی اورامانات کدامند؟

جذاب ترین مقاصد زمستانی اورامانات کدامند؟