مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 15:252023-12-24سياسي

تجاری سازی شهر عامل اصلی ترافیک تبریز است


رییس کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه تجاری سازی شهر عامل اصلی ترافیک و گره معابر شهری است، گفت: کمتر از 40 درصد از چهار میلیون سفر روزانه در شهر مربوط به مترو و اتوبوس و تاکسی است و بیش از 60 درصد سفر های درون شهری از .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، روح الله رشیدی رییس کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز امروز در در جریان برگزاری یکصد و شصت و پنجمین جلسه پارلمان شهری تبریز به تمصوبات کمیسیون ماده پنج را در تقابل پروژه های انسان محوری دانست و  اظهار کرد: لازم بود مدیریت ارشد استانی که تاثیرگذار هستند در این جلسه حضور پیدا می کردند تا در مدیریت کلان ترافیک شهری تبریز نقش تاثیرگذاری را به عهده می گرفتند.

  وی با بیان اینکه تجاری سازی شهر عامل اصلی ترافیک و گره معابر شهری است، گفت: کمتر از چهل درصد از چهار میلیون سفر روزانه در شهر مربوط به مترو و اتوبوس و تاکسی است و بیش از 60 درصد سفر های درون شهری از طریق خودرو های شخصی صورت می گیرد.

  رشیدی با اشاره به اینکه ضرورت دارد پروژه های شهری با برنامه ریزی دقیق اجرا شود، افزود: توسعه بیش از پیش ناوگان حمل و نقل عمومی از مهمترین راهکار های مدیریت ترافیک شهری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاری سازی شهر عامل اصلی ترافیک تبریز است

تجاری سازی شهر عامل اصلی ترافیک تبریز است