مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 10:402023-12-30اقتصادي

تولید نهال باغدار خوش ذوق بهاری در حیاط خانه اش


منابع طبیعی، جنگل ها و مراتع به عنوان یک ثروت و سرمایه ملی ارزشمند و بدون جایگزین میراثی هستند که باید با احساس مسئولیت اجتماعی هر یک از ما برای آیندگان حفظ شود.

- ایسنا/همدان منابع طبیعی، جنگل ها و مراتع به عنوان یک ثروت و سرمایه ملی ارزشمند و بدون جایگزین میراثی هستند که باید با احساس مسئولیت اجتماعی هر یک از ما برای آیندگان حفظ شود.

با توجه به شرایط اقلیمی کشور، پایین بودن سرانه فضای سبز و قرار گرفتن ایران در زمره کشورهای با پوشش کم جنگل سازمان منابع طبیعی قرار است در یک بازه زمانی و هدفگذاری چهار ساله نسبت به تولید و کاشت یک میلیارد نهال اقدام کند که در همین رابطه مشارکت و نقش آفرینی مردم و استفاده از ظرفیت مردمی و دوستداران طبیعت از نقش مؤثری در تحقق و موفقیت این طرح برخوردار خواهد بود.

در روستای حسین آباد عاشوری شهرستان بهار پیرمرد باغدار خوش ذوق بهاری در ابتکاری جالب در حیاط منزل خود اقدام به تولید بیش از 5000 نهال گلدانی بادام کرده است.

به گفته رییس منابع طبیعی شهرستان بهار، این باغدار همیار طبیعت با این اقدام خود همکاری خوبی با منابع طبیعی شهرستان بهار در تحقق سهمیه تعهد شده شهرستان در طرح پویش کاشت یک میلیارد درخت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید نهال باغدار خوش ذوق بهاری در حیاط خانه اش

تولید نهال باغدار خوش ذوق بهاری در حیاط خانه اش