مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 15:552023-12-25اقتصادي

توسعه بیش از 21 کیلومتر از شبکه برق شرق اهواز


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: در راستای تامین برق مستمر و پایدار و ارائه خدمت مطلوب به شهروندان، شبکه برق بخش هایی از شرق شهرستان اهواز توسعه یافت.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: در راستای تامین برق مستمر و پایدار و ارائه خدمت مطلوب به شهروندان، شبکه برق بخش هایی از شرق شهرستان اهواز توسعه یافت.

عبدالحمید عباس شیاری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای تامین برق مستمر و پایدار و ارائه خدمت مطلوب به شهروندان، شبکه برق بخش هایی از شرق شهرستان اهواز با اعتبار بیش از 593 میلیارد ریال توسعه و احداث شد.

وی افزود: گسترش ساخت و ساز و توسعه شهری نیازمند ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است که این شرکت همیشه در امر خدمت رسانی به شهروندان پیشرو بوده است.

شیاری ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده از ابتدای سال تاکنون اقدامات خوبی در زمینه توسعه و احداث شبکه در کلانشهر اهواز صورت گرفته که در این راستا یکی از مناطق در دستور کار این شرکت، شرق اهواز در محدوده امور برق منطقه یک این شرکت بوده است.

وی در خصوص جزییات این طرح گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در حوزه معاونت مهندسی و دفتر مهندسی امور برق منطقه یک تاکنون در راستای توسعه و احداث شبکه جدید تعداد 149 اصله پایه فشار ضعیف، 98 اصله پایه فشار متو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه بیش از 21 کیلومتر از شبکه برق شرق اهواز

توسعه بیش از 21 کیلومتر از شبکه برق شرق اهواز