مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 09:102023-12-28بين الملل

فرمان رهبر کره شمالی برای حداکثر «آمادگی جنگی» مقابل آمریکا


رهبر کره شمالی به ارتش کشورش دستور داده تا «آماده سازی جنگی» برای مقابله با «تحرکات ستیزه جویانه شدید» ایالات متحده و متحدانش در شبه جزیره کره را تسریع کند.

- فرمان رهبر کره شمالی برای حداکثر آمادگی جنگی مقابل آمریکا رهبر کره شمالی به ارتش کشورش دستور داده تا آماده سازی جنگی برای مقابله با تحرکات ستیزه جویانه شدید ایالات متحده و متحدانش در شبه جزیره کره را تسریع کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری مرکزی کره شمالی موسوم به کی سی ان ای امروز (پنج شنبه) گزارش داد که این اظهارات کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در دومین روز از نهمین نشست عمومی مرتبط با هشتمین کمیته مرکزی حزب کارگران کره که روز چهارشنبه برگزار شد، مطرح شد.

در گزارش کی سی ان ای آمده است: او وظایف نظامی ارتش خلق و صنعت مهمات، بخش نیروهای هسته ای و بخش های دفاع غیرنظامی را برای تسریع بیشتر آمادگی های جنگی تعیین کرده و این براساس تحلیل عمیق اوضاع سیاسی و نظامی در شبه جزیره کره است که از بابت تحرکات ستیزه جویانه ضد جمهوری دموکراتیک خلق کره (کره شمالی) از سوی ایالات متحده و نیروهای دست نشانده آن که در تاریخ بی سابقه است، به این وضع رسیده است.

در این گزارش آمده است، رهبر کره شمالی همچنین اصل مستقل این حزب مبنی بر گسترش و توسعه روابط همکاری راهبردی با کشورهای مستقل ضد امپریالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمان رهبر کره شمالی برای حداکثر «آمادگی جنگی» مقابل آمریکا

فرمان رهبر کره شمالی برای حداکثر «آمادگی جنگی» مقابل آمریکا