مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 11:252024-01-09اجتماعي

توزیع یک میلیارد تومان تجهیزات ورزشی بین هنرستان های خوزستان


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از توزیع تجهیزات ورزشی به ارزش بیش از یک میلیارد تومان بین هنرستان های دارای رشته تربیت بدنی خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از توزیع تجهیزات ورزشی به ارزش بیش از یک میلیارد تومان بین هنرستان های دارای رشته تربیت بدنی خبر داد.

سید روح الله موسوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: توزیع تجهیزات ورزشی به هنرستان هایی که رشته های تربیت بدنی در آن ها فعال است با هدف ایجاد زیر ساخت مناسب و به منظور کیفیت بخشی به درس تربیت بدنی، از اهداف اصلی این معاونت است.

وی با اشاره به اهمیت درس تربیت بدنی، افزود: تربیت بدنی، یکی از درس هایی است که می تواند بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی را برطرف کند.

کیفیت بخشی به این درس و حمایت از هنرستان های دارای رشته تربیت بدنی که دانش آموزان علاقمند و مستعد ورزش در آن ها مشغول به تحصیل هستند، می تواند منجر به رضایت، علاقه مندی و ایجاد انگیزه بین دانش آموزان شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: این تجهیزات به ارزش بیش از یک میلیارد تومان روز گذشته بین تمامی هنرستان های دارای رشته تربیت بدنی از جمله هنرستان های مناطق کم برخوردار استان خوزستان توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع یک میلیارد تومان تجهیزات ورزشی بین هنرستان های خوزستان

توزیع یک میلیارد تومان تجهیزات ورزشی بین هنرستان های خوزستان