مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 15:102024-01-08اقتصادي

طلاسازی های کهگیلویه و بویراحمد زیر ذره بین استاندارد


سرپرست اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طلاسازی های این استان زیر ذره بین استاندارد قرار می گیرند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طلاسازی های این استان زیر ذره بین استاندارد قرار می گیرند.

سید مسلم حسینیان در بازدیدها و بازرسی هایی که بصورت سرزده از کارگاه های طلاسازی استان در خصوص این برنامه میدانی در استان افزود: بر اساس دستورالعمل علامت گذاری مصنوعات طلا و نحوه نظارت بر آن، هرگونه خرید و فروش مصنوعات طلا بدون کد شناسایی ممنوع بوده و در صورت مشاهده مصنوعات طلای بدون کد شناسایی در مراکز عرضه، برابر مقررات نسبت به جمع آوری مصنوع غیراستاندارد و معرفی افراد متخلف به مراجع قضایی اقدام می شود.

وی اظهارکرد: استاندارد سازی طلا از برنامه های اصلی این اداره کل بوده و تاکنون به 6 واحد تولیدی طلا کد شناسه استاندارد اهدا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، حسینیان از مردم استان خواست در هنگام خرید طلا به کد شناسایی درج شده بر روی مصنوعات طلا توجه کرده و در صورت برخورد با طلای فاقد کد موضوع را از طریق سامانه تلفنی 1517 به اطلاع اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاسازی های کهگیلویه و بویراحمد زیر ذره بین استاندارد

طلاسازی های کهگیلویه و بویراحمد زیر ذره بین استاندارد