مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 13:502023-12-26حوادث

کشف یک کارگاه غیر مجاز تاکسیدرمی در خرم آباد


مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: در بازرسی از منزل یک شکارچی متخلف و سابقه دار یک تخته پوست پلنگ دباغی شده به همراه سه سر شاخ بز کوهی و یک قبضه سلاح ساچمه زنی کشف و ضبط شد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: در بازرسی از منزل یک شکارچی متخلف و سابقه دار یک تخته پوست پلنگ دباغی شده به همراه سه سر شاخ بز کوهی و یک قبضه سلاح ساچمه زنی کشف و ضبط شد.

علی سالاروند چهارم دی ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محیط بانان سفیدکوه خرم آباد موفق به دستگیری یک شکارچی متخلف که دارای یک کارگاه غیرمجاز تاکسیدرمی بود در بازرسی از منزل وی شدند.

وی ادامه داد: بنابر گزارش واصله مبنی بر وجود آثار و ادوات و سلاح های غیر مجاز در منزل یک متخلف سابقه دار بلافاصله با دستور مقام قضایی و با همکاری نیروی انتظامی شهرستان خرم آباد از منزل و مخفیگاه شخص متخلف بازرسی به عمل آمد که یک تخته پوست پلنگ، سه سر شاخ بز کوهی و سه قطعه کبک تاکسیدرمی شده و یک قبضه سلاح پنج تیر ساچمه زنی کشف و ضبط شد.

سالاروند با اشاره به ماده 8 آیین نامه اجرایی قانون شکار و صید سال 1398 تصریح کرد: هرگونه خرید، فروش، عرضه، نگهداری، واردات و صادرات تاکسیدرمی حیات وحش نیاز به تحصیل پروانه از سازمان حفاظت محیط زیست دارد، در غیر این صورت جرم محسوب می شود و برابر قانون با متخلفین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک کارگاه غیر مجاز تاکسیدرمی در خرم آباد

کشف یک کارگاه غیر مجاز تاکسیدرمی در خرم آباد