مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 15:152024-01-02سياسي

سکوت رسانه های مدعی حقوق بشر و زن در برابر جنایات اسراییل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سعید جلیلی در همایش بصیرت و اخلاص که در دانشگاه مازندران برگزار شد، با محکوم جنایت اسراییلی ها و بمباران بیش از 80 روزه بیمارستان ها و خانه های مردم در فلسطین و غزه گفت: - عضو تشخیص مصلحت نظام در همایش بصیرت و اخلاص که در دانشگاه مازندران گفت: رسانه هایی که مدعی حقوق بشر و حقوق زن هستند، سکوت کردند و مدافع جنایات اسراییل می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سعید جلیلی در همایش بصیرت و اخلاص که در دانشگاه مازندران برگزار شد، با محکوم جنایت اسراییلی ها و بمباران بیش از 80 روزه بیمارستان ها و خانه های مردم در فلسطین و غزه گفت: رژیم منحوس صهیونیستی درحال نسل کشی در غزه است و زنان و کودکان را به شهادت می رساند، اما در مقابل می بینیم که رسانه هایی که مدعی حقوق بشر و حقوق زن هستند، سکوت کردند و مدافع جنایات اسراییل می شوند.

وی با هشدار اینکه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین غیرقابل انکار است، بیان کرد: مدعیان حقوق بشر رفتار این رژیم را با اصول قابل تطبیق می دانند و آن را نسل کشی نمی دانند.

عضو تشخیص مصلحت نظام  با تاکید بر اینکه مدعیان حقوق بشر برای اینکه بر دنیا حاکم باشند، روزانه هزاران نفر از مردم بی گناه را به خاک و خون می کشند، گفت: این مدعیان غربی ادعای دموکراسی، حقوق ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت رسانه های مدعی حقوق بشر و زن در برابر جنایات اسراییل

سکوت رسانه های مدعی حقوق بشر و زن در برابر جنایات اسراییل