مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 15:502024-01-20حوادث

پرندگان مبتلا به آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در رشت معدوم شدند


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت گفت: در اقدام مشترک یگان حفاظت محیط زیست شهرستان و اداره بهداشت رشت تعدادی از پرندگان اهلی مبتلا به آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در بخش خشکبیجار شناسایی و معدوم شدند.

- ایسنا/گیلان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت گفت: در اقدام مشترک یگان حفاظت محیط زیست شهرستان و اداره بهداشت رشت تعدادی از پرندگان اهلی مبتلا به آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در بخش خشکبیجار شناسایی و معدوم شدند.

محمدتقی تقی زاده امروز 30 دی ماه در حاشیه مراسم معدوم سازی پرندگان مبتلا به آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، اظهار کرد: در پی گزارش شهروندان فهیم بخش خشکبیجار مبنی بر مشاهده پرندگان اهلی مبتلا به آنفلوانزا، یگان حفاظت این اداره به همراه کارکنان بهداشت شهرستان رشت به سرعت در محل مورد نظر حاضر و از پرندگان اهلی مشکوک توسط کارشناسان اداره بهداشت نمونه برداری به عمل آمد و پس از مثبت بودن نتایج آزمایش و تایید ویروس آنفلوانزا تمام پرندگان آلوده با رعایت نکات بهداشتی معدوم شدند.

وی افزود: با توجه فصل مهاجرت پرندگان به استان گیلان و بیماری های مشترک بین انسان و طیور از جمله آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان که با تلفات جدی در جمعیت طیور همراه بوده، برای انسان نیز بسیار خطرناک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرندگان مبتلا به آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در رشت معدوم شدند

پرندگان مبتلا به آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در رشت معدوم شدند