مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 10:152024-01-15بين الملل

آیزنکوت از نتانیاهو خواست با حماس وارد معامله بزرگ تبادل اسرا شود


منابع رسانه ای عبری با پرده برداشتن از گوشه دیگری از کوه یخ اختلافات سیاسی در رژیم صهیونیستی، فاش کردند که در جلسه کابینه جنگ این رژیم اختلاف نظر شدیدی درباره ادامه و یا پایان دادن به جنگ آشکار شد.

- منابع رسانه ای عبری با پرده برداشتن از گوشه دیگری از کوه یخ اختلافات سیاسی در رژیم صهیونیستی، فاش کردند که در جلسه کابینه جنگ این رژیم اختلاف نظر شدیدی درباره ادامه و یا پایان دادن به جنگ آشکار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه های عبری گزارش دادند که در جلسه کابینه جنگ تفاوت هایی در رویکرد میان گادی آیزنکوت عضو این کابینه از یک سو و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از سوی دیگر، پیرامون ادامه جنگ و بازگرداندن اسرای صهیونیست در غزه شکل گرفت.

روزنامه هاآرتص در این باره نوشت: آیزنکوت در جلسه ای که روز شنبه برگزار شد، گفت: ما باید از دروغ گفتن دست برداریم و با حرکت به سمت معامله بزرگی که اسرا را برمی گرداند، شجاعت خود را نشان دهیم.

وی افزود: دلیلی برای ادامه جنگ به همان شیوه سابق و کورکورانه وجود ندارد و ما اکنون در برهه حساسی هستیم.

هاآرتص نوشت آیزنکوت که پسرش در نبردهای غزه کشته شد به همراه بنی گانتس یکی دیگر از اعضای کابینه جنگ به دنبال ایده های خلاقانه برای دستیابی به توافق هستند، در حالی که نتانیاهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیزنکوت از نتانیاهو خواست با حماس وارد معامله بزرگ تبادل اسرا شود

آیزنکوت از نتانیاهو خواست با حماس وارد معامله بزرگ تبادل اسرا شود