مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 19:252024-01-12سياسي

نباید منافع شخصی را بر منافع جامعه و نظام ترجیح دهیم


وزیر آموزش و پرورش گفتمان اتحاد مدرسه، مسجد و خانواده گفتمان برکت آفرین دانست و گفت: هیچ مانعی بر سر این اتحاد وجود ندارد الا ویژگی های فردی؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، رضا مراد صحرایی در پانزدهمین هم اندیشی ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش که عصر امروز در سالن جلسات خانه معلم شماره یک قم برگزار شد، اظهار کرد: راهبر اصلی ما اتحاد، انسجام و یک پارچگی است.

وی با اشاره به اینکه همه درحال تلاش هستند ولی این تلاش به صورت جداگانه است، مطرح کرد: نتیجه رویکرد نقطه ای بودن، واکنشی بودن است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه رویکرد دوم نظام مند است، عنوان کرد: در رویکرد دوم نقاط درکنار یکدیگر قرار می گیرند و بی نهایت فرصت جدید از این همکاری خلق خواهد شد.

وی اضافه کرد: اگر حوزه و آموزش و پرورش نیز در کنار یکدیگر اقدام کنند، بسیار اثرگذار خواهد بود و فرصت های جدیدی خلق خواهد شد.

صحرایی با اشاره به اینکه جایگاه مدرسه بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری امسال فرمودند که عبور از گردنه های پیشرفت بدون همکاری آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه ایران قوی، مدرسه قوی می خواهد، تصریح کرد: با مدرسه قوی، جامعه قوی، اقتصاد پویا و فرهنگ غنی خواهد شد و مدرسه مزرعه قدرت مندی جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید منافع شخصی را بر منافع جامعه و نظام ترجیح دهیم

نباید منافع شخصی را بر منافع جامعه و نظام ترجیح دهیم