مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 02:502024-01-12ورزشي

حضور آزادکاران در کرواسی و گره هایی که باز نشد!


حضور ملی پوشان کشتی آزاد در تورنمنت رنکینگ کرواسی گره برخی اوزان را باز نکرد تا همچنان کشتی ایران در چند وزن بلاتکلیف باشد.

- جی پلاس؛ رقابت های کشتی تورنمنت رنکینگ کرواسی از 20 دی در کرواسی آغاز شد و در دو روز نخست، آزادکاران به روی تشک رفتند و در ادامه با نبرد فرنگی کاران، این مسابقه به عنوان اولین مسابقه رسمی کشتی در سال 2024 به پایان می رسد.

تیم منتخب کشتی آزاد ایران در شرایطی در این مسابقات حاضر شد و به سه طلا، سه نقره و دو برنز رسید که قرار بود در برخی اوزان مانند 65، 74، 97 و 125 کیلوگرم این مسابقات حکم انتخابی را داشته باشد یا به نوعی گره کور این اوزان را باز کند، و در وزن 86 کیلوگرم نیز قرار بود هادی وفایی پور به عنوان قهرمان کشور، در یک رقابت بین المللی محک خورده و آماده حضور در قهرمانی آسیا شود که به دلیل برخورد با قرعه اسراییل، سر وزن نرسید و به روی تشک نرفت.

البته اوضاع در بقیه اوزان نیز تفاوت چندانی نداشت و اگر چه در دو وزن 97 و 125 کیلوگرم محک خوردن مدعیان در این مسابقات با ارزش بود اما در دو وزن 65 و 74 کیلوگرم چندان کمکی به شناخت نفر اول این وزن نکرد.

در وزن 65 کیلوگرم رحمان عموزاد به عنوان قهرمان بازی های آسیایی و کسی که سهمیه المپیک را کسب کرده، از قهرمانی کشور معاف شد و قرار شد همراه با عباس ابراهیم زاده که در مسابقات کشوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور آزادکاران در کرواسی و گره هایی که باز نشد!

حضور آزادکاران در کرواسی و گره هایی که باز نشد!