مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 23:452024-01-01حوادث

امدادرسانی به 4 حادثه دیده و 3 مصدوم در چهارمحال و بختیاری


مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از امدادرسانی تیم های عملیاتی به چهار حادثه دیده و سه مصدوم بر اثر وقوع 2 حادثه جاده ای در این استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مسعود مثنوی از امدادرسانی تیم های عملیاتی به چهار حادثه دیده و سه مصدوم بر اثر وقوع 2 حادثه جاده ای در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: ساعت 10:10 دقیقه امروز دوشنبه 11 دی ماه به دنبال دریافت خبری مبنی بر انحراف یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در محور بازفت به گردنه چری نیروهای امدادی از پایگاه جاده ای شهدای بازفت به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با اشاره به بر جای ماندن چهار حادثه دیده در این سانحه، افزود: پس از انجام عملیات رها سازی خودرو و امدادرسانی به حادثه دیدگان این عملیات در ساعت 10:40 دقیقه به پایان رسید.

وی اضافه کرد: ساعت 14 نیز خبری مبنی بر تصادف 2 خودروی سواری پراید و پژو 207 در محور کوهرنگ به فارسان دریافت شد.

مثنوی با اشاره به بر جای ماندن سه مصدوم در این حادثه، بیان کرد: پس از اعزام نیروهای امدادی پایگاه جاده ای دشت زرین به محل حادثه، اقدامات پیش بیمارستانی انجام شد و مصدومان به بیمارستان شهرستان فارسان اعزام شدند و این عملیات در ساعت 14:40 دقیقه به پایان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 4 حادثه دیده و 3 مصدوم در چهارمحال و بختیاری

امدادرسانی به 4 حادثه دیده و 3 مصدوم در چهارمحال و بختیاری