مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 13:252024-01-02سياسي

تعبیر سردار «نوعی اقدم» از چرایی گمنامی شهید سیدرضی موسوی+ عکس


فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) سپاه قدس در سوریه گفت: امروز بدانیم که چرا شهید سیدرضی موسوی در زمان حضور مؤثرش در جبهه مقاومت در میان مردم در گمنامی به سر می برد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار رحیم نوعی اقدم، فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) سپاه قدس در سوریه پیش از ظهر امروز در آیین گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ارج نهادن به مقام هم رزم ایشان، سردار سیدرضی موسوی چاشمی در حسینیه شهدای سپاه استان با حضور همسر، فرزندان و خانواده شهید سردار موسوی چاشمی اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی به معنای واقعی کلمه، قهرمان الهی جبهه مقاومت بود و او را باید سرور و سالار شهدای جبهه مقاومت نامید.

وی با اشاره به اینکه شهید سیدرضی موسوی چاشمی هم رفیق شفیق و دوست داشتنی سردار سلیمانی در جبهه مقاومت بود، گفت: این شهید والامقام همواره از خداوند متعال درخواست می کرد تا توفیق ادامه راه شهدا و استفاده از فیض شهادت را به او عنایت فرماید و درنهایت نیز این خواسته استجابت شد.

وی که یکی از فرماندهان جبهه مقاومت و از هم رزمان شهید سلیمانی است، با قدردانی از سپاه استان سمنان که آیین باشکوهی را در تقدیر از شهدای جبهه مقاومت، حاج قاسم سلیمانی و سیدرضی موسوی چاشمی، در سمنان برگزار کرد، گفت: امیدواریم هرگز شرمنده خانواده های معظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعبیر سردار «نوعی اقدم» از چرایی گمنامی شهید سیدرضی موسوی+ عکس

تعبیر سردار «نوعی اقدم» از چرایی گمنامی شهید سیدرضی موسوی+ عکس