مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 15:302023-12-22سياسي

علائق جوانان را در ترویج ازدواج مدنظر قرار دهیم/ مسیحیان از مظلومان غزه حمایت کنند


نماینده ولی فقیه در استان فارس با تأکید بر ضرورت ترویج ازدواج در میان جوانان، خواستار توجه مسئولان این امر به علائق جوانان شد.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با تأکید بر ضرورت ترویج ازدواج در میان جوانان، خواستار توجه مسئولان این امر به علائق جوانان شد.

آیت الله لطف الله دژکام امروز، اول دی ماه در خطبه های نماز جمعه شیراز ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: باید دستورات الهی را در همه جوانب زندگی یاد بگیریم و به آن پایبند باشیم که دارای ملکه تقوا شویم و در دنیا و آخرت سعادت و سرافرازی را به برکت تقوا خدای متعال نصیب ما بفرماید.

وی با اشاره به سیاست های کلی خانواده در نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: یکی از سوالاتی که از سوی برخی از جوانان در خصوص ازدواج ممکن است مطرح شود، این است که چرا باید ازدواج کنیم؟ این سوال ممکن است از نظر خیلی از ما این باشد که ناشی از کم توجهی فرد سوال کننده است اما سئوالی جدی است.

در کشورمان 14 میلیون نفر جوان داریم که در سن ازدواج هستند، در برخی از مطالعاتی که انجام گرفته این سوال افراد بسیاری است و نزدیک به 39 درصد گفته اند انگیزه ازدواج ندارند.

امام جمعه شیراز از مجموعه های تبلیغی، آموزشی و فرهنگی خواست تا به صورت ویژه در این موضوع کار کنند و سپس افزود: جوانانی که ازدواج نمی کنند علت عدم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علائق جوانان را در ترویج ازدواج مدنظر قرار دهیم/ مسیحیان از مظلومان غزه حمایت کنند

علائق جوانان را در ترویج ازدواج مدنظر قرار دهیم/ مسیحیان از مظلومان غزه حمایت کنند