مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 16:252024-01-09سياسي

سه مزرعه الگویی برای پنج رقم گل نرگس راه اندازی شده است


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: امروز به سمتی پیش می رویم که تولید گل نرگس اقتصادی شده و در این راستا 3 مزرعه الگویی در خوسف برای پنج رقم گل نرگس راه اندازی شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: امروز به سمتی پیش می رویم که تولید گل نرگس اقتصادی شده و در این راستا 3 مزرعه الگویی در خوسف برای پنج رقم گل نرگس راه اندازی شده است.

مهدی جعفری ، امروز 19 دی با بیان اینکه کشاورزی و امنیت غذایی در مملکت جمهوری اسلامی مورد توجه بوده و در رأس گفتمان مقام معظم رهبری است، گفت: عملکرد محصولات کشاورزی درحال افزایش بوده و پتانسیل های زیادی در این حوزه وجود دارد لذا امروز در حکمرانی کشاورزی به دنبال توانمندسازی مدیران نیستیم بلکه تلاش می کنیم توانمند کردن تولیدکنندگان را افزایش دهیم.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن، اظهار کرد: از تولیدکنندگان و کشاورزان خواستاریم حول محور کشاورزی اتفاق نظر کرده و برای خودکفایی در تولیدات کشاورزی تلاش کنند.

جعفری تصریح کرد: میزان تولید گل نرگس در شهرستان خوسف به حد کافی و فرآوری نرسیده و نیازمند افزایش سطح زیر کشت است لذا باید نگاه به گل نرگس، نگاه معیشتی باشد، رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: امروز به سمتی پیش می رویم که تولید گل نرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه مزرعه الگویی برای پنج رقم گل نرگس راه اندازی شده است

سه مزرعه الگویی برای پنج رقم گل نرگس راه اندازی شده است